Nový reklamní formát na Uschovna.cz

24. 10. 2018

Společnost ARBOmedia s.r.o. spustila nový reklamní formát. Jedná se o vylepšení reklamní pozice Fullbranding o videoformát. Název reklamní pozice, který najdou klienti v ceníku je VideoFullBranding.

Jedním z prvních klientů, kteří tento formát vyzkoušeli je Mercedes pro svou kampaň na nové kombi Třídy C.

Velkou novinkou letošního podzimu je možnost k velké reklamní ploše na Úschovně přidat i nový formát VideoFullBranding, který nijak neomezuje uživatele při nahrávání a přenosu zásilek, a z hlediska inzerenta umožňuje využít populární formu inzerce „video“, říká Karel Brýna, obchodní ředitel ARBOmedia s.r.o..

O Uschovna.cz

Posílejte zdarma až 25 GB fotek, videí nebo čehokoliv si vzpomenete. Data u nás zůstanou online k vyzvednutí po dobu 14 dní. A kolikrát je můžete stáhnout? Každý příjemce obdrží svůj vlastní link, ze kterého si je může stáhnout třicetkrát. Link obdržíte i vy, jako odesílatel.

O ARBOmedia, s.r.o.

ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. V současné době spravujeme více než 55 webových projektů.

Nový reklamní formát na Uschovna.cz



arrow_back   Zpět na výpis