ARBOmedia spouští na svém portfoliu behaviorální cílení inzerce

10. 12. 2015

Začátkem ledna dostanou inzertní klienti skupiny TISCALI MEDIA možnost využít nákup reklamy formou behaviorálního cílení. Do portfolia skupiny, do níž patří i mediazastupitelství ARBOmedia, spadá celkem 73 webů s měsíčním zásahem téměř 3 milionů reálných uživatelů.

Po dvou letech vývoje a půlročním testování nasadí společnost TISCALI MEDIA, a.s. v lednu 2016 na všechny weby ve svém portfoliu vlastní reklamní systém, který umožní inzertním klientům nákup reklamy na základě behaviorálního cílení.

V první fázi bude nabízena desítka základních skupin rozdělených na základě soustavného sbírání dat o zájmech uživatelů. Klienti dostanou možnost cílit na zájmové skupiny Cestování, Finance, Automobily, Krása a styl, Zdraví, Elektronika, Práce a vzdělávání, Kultura, Sport a Reality. Během jara 2016 pak dojde k dalšímu rozšíření skupin a přidání možnosti konkretizování kampaní i na podskupiny. Stávající afinitní balíčky skupiny TISCALI MEDIA zůstanou i nadále zachovány.

Behaviorální cílení přinese našim klientům efektivnější oslovení konkrétních uživatelů skrz celé portfolio skupiny TISCALI MEDIA. „U testovaných kampaní se nám zvýšil výkon násobně. U cílených kampaní dochází k většímu počtu prokliků na menším počtu impresí. Klient má možnost velmi dobře snížit i výslednou cenu za akci (CPA). Nákup CPT bude s příplatkem za cílení, ale výsledkem bude efektivnější kampaň,“ říká výkonný ředitel TISCALI MEDIA, a.s. Michal Kubík. „Cílení bude možné pouze na tzv. balíčku Tiscali Floating Behavioral, který zahrnuje 73 webů s měsíčním zásahem téměř 3 miliony reálných uživatelů“, dodává Kubík.

O ARBOmedia, s.r.o.

ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. ARBOmedia zajišťuje odborné poradenství, širokou škálu služeb a komplexní portfolio produktů pro efektivní a cílené marketingové řešení. V současné době spravujeme více než 55 webových projektů s 2 686 415 RU/měsíčně.

ARBOmedia spouští na svém portfoliu behaviorální cílení inzerce



arrow_back   Zpět na výpis