Začátkem ledna dostanou inzertní klienti skupiny TISCALI MEDIA možnost využít nákup reklamy formou behaviorálního cílení. Do portfolia skupiny, do níž patří i mediazastupitelství ARBOmedia, spadá celkem 73 webů s měsíčním zásahem téměř 3 milionů reálných uživatelů.
Po dvou letech vývoje a půlročním testování nasadí společnost TISCALI MEDIA, a.s. v lednu 2016 na všechny weby ve svém portfoliu vlastní reklamní systém, který umožní inzertním klientům nákup reklamy na základě behaviorálního cílení.
V první fázi bude nabízena desítka základních skupin rozdělených na základě soustavného sbírání dat o zájmech uživatelů. Klienti dostanou možnost cílit na zájmové skupiny Cestování, Finance, Automobily, Krása a styl, Zdraví, Elektronika, Práce a vzdělávání, Kultura, Sport a Reality. Během jara 2016 pak dojde k dalšímu rozšíření skupin a přidání možnosti konkretizování kampaní i na podskupiny. Stávající afinitní balíčky skupiny TISCALI MEDIA zůstanou i nadále zachovány.
Behaviorální cílení přinese našim klientům efektivnější oslovení konkrétních uživatelů skrz celé portfolio skupiny TISCALI MEDIA. „U testovaných kampaní se nám zvýšil výkon násobně. U cílených kampaní dochází k většímu počtu prokliků na menším počtu impresí. Klient má možnost velmi dobře snížit i výslednou cenu za akci (CPA). Nákup CPT bude s příplatkem za cílení, ale výsledkem bude efektivnější kampaň,“ říká výkonný ředitel TISCALI MEDIA, a.s. Michal Kubík. „Cílení bude možné pouze na tzv. balíčku Tiscali Floating Behavioral, který zahrnuje 73 webů s měsíčním zásahem téměř 3 miliony reálných uživatelů“, dodává Kubík.
O ARBOmedia, s.r.o.
ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. ARBOmedia zajišťuje odborné poradenství, širokou škálu služeb a komplexní portfolio produktů pro efektivní a cílené marketingové řešení. V současné době spravujeme více než 55 webových projektů s 2 686 415 RU/měsíčně.